Thursday 25 June 2009

黎啦一齊開始一個討論啦係 [雀仔枝枝叫] 個到

嗱關於去發現個又新又有更大潛力既頻道當係一個廣告既新媒體呢.黎啦一齊去感受下個個雀仔枝枝叫啦就對於一個好熱既題目去討論下:

"你對分班有何意見?"

我已經寄左邀請比一年班既同學仔透過電郵去邀請大家參與雀仔枝枝叫啦.係個到分享你地既意見總有同埋變得親密啲啦同呢個勢.再見到你地啦係下邊個條連結到:
ㄌ十十ㄗㄣ://雀仔枝枝叫.斯噢嗯/依 劉 斯企                             

                             



 
中文有如老媽般親切

10 comments:

DDTse said...

其實分班唔一定係必要架喎!!呢個將會係最差既決定tim
不過唔好彩...呢個改變我地都要面對(right?:(..)
如果我地都仲係唔開放下自己既思想...聽多d人講野...
同埋同其他人share意見....
都好似呢度咁冇人願意share....


我都好似大家咁..唔鍾意分班....
但唔該...turn yourself out and act up就好似你身為61382a既一份子咁
黎緊呢個project...我地有機會試下同其他班既人一組
唔該爭取呢個機會同展示比我地tutor睇..我地其實都可以同唔同既人一組!!

fcc said...

分班既目的都係想我地同其他人合作,多聽他人意見,
如果我地主動同唔係圍內既人合作,
多一些3班一齊上既堂可能會唔錯....
lee d行動可能會比分班所得的效果更好~~

只係我小小的愚見,請原諒...:p

另外,david,你打到中文字?@o@

DDTse said...

OK....FC.........did u really think I cannot type in Chinese? If u really think that.............U are right....hahaha

Thanks to Augusta, she helps me in translation!!! =]

fcc said...

快d 學打中文喇~david~XD

REAL said...

其實我真係好15.16
唔知分唔分班好
分班又真係可以多d試下同唔同gei人合作
唔分班
就可以繼續同合作得開心gei人繼續合作
3班一齊上堂的確係一個好gei方法

Angus said...

三班一齊上,見就成日見,真正認識其他人同合作既機會就唔多,
始終大部份人會傾向同D自己熟既人一齊。
真正出去做野,冇得揀客冇得揀partner,除非你自己一個做freelance啦~
雖然我係有D唔想分班,始終會需要時間適應,但係分班或者會有唔同既火花出現,呢個係我既意見,希望大家都可以講多D野,特別係present完citique果陣,大家多D交流,會多D進步。

fcc said...

主動同唔係圍內既人合作係最重要,不如大家係SUMMER PROJECT度一齊實行下...俾老師睇到我地既熱誠....:)

另外,我地得2年時間,大家明白,第一印象係好重要...即係你在IVE第一次認識的同學,加上YEAR1的合作和浸淫,成為最好的朋友(不計有不和個D),有如,令願看中文先,其次先看英文(中文有如老媽般親切)
,即使洗班,有機會和不同人合作,但.....你地會快樂嗎?
無錯,人係要逆景求存,也要適應,但適應要時間,我們得2年...似乎有點困難,而且會阻礙學習....

說不定...即使分班了,final project又會找圍內的人合作呢....

所以,主動同唔係圍內既人合作係最重要,而分班只係一種無可奈何的方法...

W said...

讀E一科同人的交流好重要,但不一定要分先交流到的,自已班一樣可以。話咁快過左一年,自已班的人交流到好熟了嗎,同每一個人也合作過嗎,未的話,同佢地合作根本就是一個機會了,點解要故意去分開,再重新認識,了解,同合作呢。其實都得返一年啦,咩都重新過,對學野同相處都要再花一定的時間,而且成果係正係負都係一個未知數。
得返果一年了,要做的功課同壓力一定唔會比之前小,與其要花時間在識新人上,點解唔在原來的班上,好好做跟住落的挑戰好過啦..

Deli_M.yan said...

其實唔再分班而誇班projects有一定的難度
因為老師唔同 教既方法都有少少唔同
係老師角度睇都會幾難handle...

其實我建議係 其他subject可以分原有既班
但是 project果堂可以3班一齊上 2-3個tutor一齊教 而且presentation可以做多d 最多辛苦少少 大家迫d or book 個大d既班房....
3班可以睇下多d唔同人地點去諗野(橋)好似之前 有個比賽叫 cut&paste 咁...
我覺得我地埋頭苦幹做自己project 都唔及去睇多d人地點諗//人地點做 咁樣學得到既野仲多

始終廣告e家野 視野好重要...


愚見

ALAN.T said...

分左班對於我地諗野可能會有一個局限
因為始終對其他班既人唔係太熟,
有好多野都唔夠膽講,做野上黎唔夠放
我地同班同學都要等一段時間先至適應到大家,俾到批評
如果分左班既話我地又要等一段時間黎適應新班,當我地適應左個陣,個sem又完啦,咁有咩為?

即使分左班,大家做project大多都會搵返自己班既人一齊做,到陣時又咪一樣,分班效果只係做到俾不同既人critise同埋晒時間適應新環境,而唔係同其他人合作,
既然係咁,不如present個陣幾班一齊present!!!!

我完支持fc既講法!!!